۰۲۳۳۳۶۰۵۰۳۵

EN

چرا زئولیت افرازند؟

چه امتیازاتی موجب می شود که ما همکاری و خرید از شرکت افرازند را به شما پیشنهاد کنیم؟

  1. خلوص واقعی زئولیت (حداقل 85% ): یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده میزان کارآیی این ماده معدنی میزان خلوص آن است (نتایج آنالیز کمی) که شرکت معدنی افرازند پس از شناسایی دهها ذخیره زئولیتی از چنین معدن مطلوبی برخوردار است.
  2. سطح ویژه بیشینه : جذب بسیاری از کاتیونها و آنیونها و همچنین ویژگیهای کاتالیستی زئولیت که نقش مهمی در افزایش کارایی این ماده معدنی در حوزه های مختلف مانند کشاورزی، بهداشت و صنعت دارد در ارتباط مستقیم با میزان سطح ویژه این کانی است. معدن زئولیت این شرکت بواسطه قرار گرفتن در یک حوزه سابخایی با شرایط ویژه در طول زمان زمین شناسی بصورت طبیعی فعال شده است و سطح ویژه آن افزایش یافته است و همین موضوع سبب کارایی بالاتر آن در مقایسه با بسیاری نمونه های طبیعی شده است.
  3. ظرفیت تبادل کاتیونی زیاد: مهمترین نقش برای جذب فلزات سنگین، سموم، جذب آمونیاک و آمونیم، کاهش سختی آب و بسیاری کارکردهای زئولیت که در حوزه های مختلف مانند تصفیه آب و فاضلاب، کشاورزی، تغذیه و بستر دام وطیور و غیره دارای اهمیت هستند وابسته به ظرفیت تبادل کاتیونی است و زئولیت افرازند با داشتن ظرفیت تبادل کاتیونی بیش از 260 میلی اکی والان گرم بر 100 گرم بالاترین ظرفیت تبادل کاتیونی داراست.
  4. شوری بسیار ناچیز
  5. نبود کانی های رسی
  6. میزان پتاسیم قابل تبادل بیشینه: زئولیتها ممکن است دارای یون غالب سدیمی، پتاسیمی و یا کلسیمی باشند. مطالعات انجام شده بر روی انواع زئولیتهای با یونهای سدیمی، کلسیمی و پتاسیمی نشان می دهد انواع پتاسیمی توانایی بالاتری برای جذب برخی گازها مانند سولفید هیدروژن دارند. از طرفی دارای پایداری حرارتی بالاتری هستند و همچنین توانایی آنها برای جذب یونهای آمونیم بیشتر است. همچنین این عنصر یکی از عناصر اصلی تغذیه ای در گیاهان است. معدن زئولیت این شرکت تنها ذخیره پتاسیمی شناخته شده تاکنون است.
  7. تخلخل زیاد: تخلخل بالاتر زئولیتهای این شرکت که به دلیل فعال شدن طبیعی آنها در شرایط زمین شناسی خاص رخ داده است سبب توانایی جذبی بالاتر این زئولیتها برای گازها و رطوبت شده است و همین موضوع نیز از عوامل افزایش کارایی این زئولیت در بسیاری حوزه ها مانند کشاورزی، دام و طیور و صنعت شده است.
  8. وزن حجمی کم و سبک بودن : سبک بودن و وزن حجمی پایین این زئولیت که نشان از مقدار زیاد میکروحفرات و نشان دهنده جذب و توان کاتالیزوری آن است همچنین موجب صرفه جویی اقتصادی در هنگام خرید این زئولیت می شود.
  9. نسبت بالای سیلسیم یه آلومینیم: سبب فعال شدن شیمیایی بیشتر و خاصیت کاتالیزوری قوی تر زئولیتهای این مجموعه شده است.
  10. مقاومت حرارتی، فیزیکی و شیمیایی بالا
  11. عدم استفاده از مواد انفجاری در مراحل استخراج و درنتیجه عدم آلودگی به مواد شیمیایی
  12. استخراج کنترل شده و نظارت کامل بر فرایند استخراج و انتخاب رگه های با کیفیت بیشتر به منظور جلوگیری از افت کیفیت بواسطه شناخت و بهره مندی از دانش مربوط به صنعت زئولیت
  13. محصولات متنوع و بسته بندی های متنوع
  14. نظارت دوره ای و کامل بر فرآیند های حمل ونقل، خردایش و پودر کردن جهت جلوگیری از آلودگی و همچنین حفظ کیفیت
  15. انجام آزمایشهای کنترلی مرتب به منظور حفظ کیفیت
  16. توان تولید محصولات ترکیبی و اصلاح شده به منظور کاربردهای ویژه
  17. امکان ارسال به سراسر کشور و در چهار فصل سال
  18. مشاوره قبل و پس از فروش توسط کارشناسان متخصص
  19. پاسخگویی دائمی و سفارش خرید آسان